مشاوره و سفارش:  واتس‌اپ  تلگرام

ترجمه رسمی اسناد و مدارک

ترجمه رسمی اسناد و مدارک

ترجمه رسمی اسناد و مدارک

دفتر ترجمه رسمی آبتین، با پروانه تاسیس شماره ۶۲۶ قوه قضائیه، افتخاردارد با همکاری متـرجمان رسمی قـوه قضاییه و جمعی از متخصصان و اساتید فن ترجمه و مشاوران حقـوقی، خدمات ترجمه رسمی اسناد و مدارک را با بالاترین کیفیت به کلیه زبانها و خدمات مربوط به تأیید رسمی آنها توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه و وزارت خارجه ارائه نماید. ترجمه رسمی مدارک تابع قوانین و رویه ‌های ابلاغی از اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. روند تأیید ترجمه رسمی مدارک حداقل ۲ روز کاری به طول می انجامد. این مدت شامل مدت زمان لازم برای ترجمه مدارک نمی شود. وجود اصل تمامی اسناد و مدارک در طول روند ترجمه و تایید الزامی است.
 

ترجمه رسمی اسناد

ترجمه رسمی اسناد


 
به نکات ذیل جهت ترجمه و تایید رسمی اسناد و مدارک توجه داشته باشید:

– وجود اصل تمامی اسناد و مدارک در طول روند ترجمه و تایید الزامی است.
– ارائه مدارک مکمل جهت تایید اسناد اصلی در صورت لزوم.
– ارائه کپی صفحه اول پاسپورت یا اسپل صحیح اسامی مورد نظر مشتری در هر مدرک ضروری است.

 

تعرفه ترجمه اسناد و مدارک رسمی را اینجا مشاهده کنید.

 

دفتر ترجمه رسمی آبتین با ارائه خدمات الکترونیکی ترجمه غیر رسمی انواع متون با همکاری مجموعه ای از بهترین مترجمان در تمام زمینه های عمومی و تخصصی، خدماتی مطمئن، سریع و با کیفیت در عرصه ترجمه به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، عربی، ایتالیایی، اسپانیولی، پرتغالی، چینی، ترکی استانبولی و … در هر نقطه از ایران و جهان تحت پوشش شبکه اینترنت فراهم نموده است. ترجمه متن های بازرگانی و اداری، ترجمه مقاله های تخصصی، ترجمه کتاب، ترجمه وب سایت متناسب با بودجه شما در هر اندازه در تخصص ماست. امکان ثبت سفارش آنلاین، انتخاب زمان تحویل ترجمه، کیفیت و گارانتی ۴۸ ساعته متون ترجمه شده، رفتار مسئولانه و پاسخگویی ۲۴ ساعته، از امکانات ویژه این دفتر ترجمه میباشد.

 

دفتر ترجمه رسمی آبتین خدمات مرتبط با اعزام مترجم همزمان برای پروژه های علمی، صنعتی و توریستی و کنفرانس ها و همایش های بین المللی در سراسر ایران و جهان، ارائه می دهد و آماده همکاری در تمامی زمینه ها با ادارات، شرکت ها، ارگان ها، آژانس های مسافرتی و موسسات توریستی و گردشگری، مهاجرتی و اعزام دانشجو با نرخ ویژه میباشد و با توجه به اهمیت ترجمه همزمان در کسب و کار، با مجموعه ای از  متخصصین توانمند، سرویس ترجمه همزمان را جهت یاری رساندن به تمامی سازمانها و ارگانهایی که به مترجمینی مسلط و رازدار نیاز دارند، راه اندازی نموده است که خدمات تخصصی جهت انجام امور بازرگانی، قراردادهای اخذ نمایندگی، ثبت سفارش، جلسه های تجاری، کنفرانس ویدئویی و … به علاقه مندان ارائه می نماید.